fbpx
Ο Απόλυτος Οδηγός Για Να Ξεχωρίσετε Στην Βιομηχανία Των Ρούχων

July 28, 2021

 

Είστε ιδιοκτήτης καταστήματος; Υπάρχων ιδιοκτήτης που θέλει να βελτιώσει την απόδοση του καταστήματός του; Ή, ιδιοκτήτης καταστημάτων ρούχων που αντιμετωπίζει δυσκολίες;

Όποια και αν είναι η κατάστασή σας, με αυτόν τον απλό και ενημερωτικό οδηγό θα ανακαλύψετε τα μυστικά που μπορούν να διασφαλίσουν την επιτυχία του καταστήματος ρούχων σας.

Εμπειρία πελατών

Εάν υπάρχει κάποιος που μπορεί να σας πει πώς να χειριστείτε με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες σας ή τι πρέπει να βελτιωθεί στο κατάστημά σας, αυτός είναι ο ίδιος ο πελάτης. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να τον ακούσετε.

 

Βεβαιωθείτε ότι σε όλες τις σελίδες σας ότι υπάρχουν φόρμες όπου ο πελάτης μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του για τις υπηρεσίες σας, να αφήσει σχόλια, να δημοσιεύσει μια κριτική ή ακόμα και να κάνει παράπονα – και όλα αυτά, όσον αφορά το διαδικτυακό περιβάλλον του καταστήματός σας.

platinum-fashion-customer-experience

Για όσους έχουν φυσικό κατάστημα, στην έξοδο του καταστήματος, θα μπορούσατε να έχετε ένα μέσο όπου ο αγοραστής μπορεί να αξιολογήσει την εμπειρία του πατώντας ένα κουμπί π.χ. 3 κουμπιά: κακή εμπειρία, καλή εμπειρία, εντελώς ικανοποιητική εμπειρία.

Διαφορετικά, εσείς ή το προσωπικό σας μπορείτε να ζητήσετε άμεσα και σύντομα από τους πελάτες σας τα σχόλιά τους και με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να έχετε τυχόν πρόσθετα και συγκεκριμένα σχόλια που μπορεί να έχουν.

Γιατί θα επωφεληθείτε από αυτήν τη «συλλογή εμπειριών»;

Σε περίπτωση σεζόν με χαμηλότερες πωλήσεις, θα λάβετε υπόψη σας αυτά τα σχόλια, θα τα εξετάσετε και θα καταλήξετε στο συμπέρασμα του τι πρέπει να γίνει για ανάκτηση. Όχι μόνο σε περίπτωση κακής σεζόν, η συλλογή εμπειριών είναι χρήσιμη και για ανάπτυξη και βελτίωση. Μπορείτε να δείτε τι χρειάζονται οι πελάτες σας, τι θέλουν, τι δεν τους ικανοποίησε και τι τους άρεσε…

 

 

Το δικό σας brand

Αυτή είναι μια τακτική που μπορείτε να παρατηρήσετε στα κορυφαία καταστήματα του τομέα ένδυσης και μόδας. Η προσωπική επωνυμία, το personal brand. Είναι ζωτικής σημασίας να έχετε τις δικές σας collections, που να είναι πάντα μοντέρνες και να συμβαδίζουν με τις τάσεις, αλλά ταυτόχρονα να είναι μοναδικές και διαφορετικές από αυτές που προσφέρουν οι άλλοι.

ethical fashion

Οι πελάτες θέλουν πάντα να δουν τη διαφορά, ενώ επιθυμούν να αγοράσουν μοντέρνα κομμάτια.

 

Επιπλέον, όταν αναφερόμαστε στο brand δεν μιλάμε μόνο για την ταυτότητα των σχεδίων σας, μιλάμε για ολόκληρη την εικόνα του διαδικτυακού σας καταστήματος ή του καταστήματος IRL (In Real Life). Δώστε προσοχή στο σχεδιασμό του καταστήματός σας. Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προσέξτε τα χρώματα και τον τρόπο που έχετε ρυθμίσει το περιβάλλον σας … πρέπει να σχετίζεται με τη μάρκα ρούχων σας για να παρουσιάσετε ολόκληρη τη μοναδική εικόνα!

 

Σε ένα φυσικό κατάστημα, υπάρχουν πιο πρακτικές βελτιστοποιήσεις για να προσαρμόσετε το κατάστημά σας στην επωνυμία σας.

 

  • Μια άλλη γενική και σημαντική συμβουλή είναι να ανανεώσετε το περιεχόμενο της βιτρίνας σας. Προσπαθήστε να προσθέσετε κομμάτια που τραβούν προσοχή και δηλώστε με ακριβώς τις προσφορές σας ή τις νέες κυκλοφορίες σας. Όσο πιο συχνά ανανεώνετε, τόσο το καλύτερο.

 

  • Ένα άλλο μυστικό είναι να δημιουργήσετε μια γωνιά selfie μέσα στο κατάστημα, όπου μπορεί να υπάρχει ένα έξυπνο και δημιουργικό stand για selfies ή απλά μια προσεγμένη γωνία για μερικές φωτογραφίες. Τι θα συμβεί? Οι πελάτες – κυρίως νέοι και κορίτσια – θα μείνουν περισσότερο στο κατάστημά σας και ανεβάζοντας αυτό το selfie στα κοινωνικά μέσα θα μοιραστούν την τοποθεσία τους, δηλαδή το κατάστημά σας… δωρεάν διαφήμιση.

Ωστόσο, μπορεί να πείτε ότι τέτοιες αλλαγές δεν θα είναι απολύτως αποτελεσματικές, καθώς οι αγοραστές σας ενδέχεται να διαφέρουν και τα ηλικιωμένα άτομα δεν θα γοητευτούν με μια γωνιά selfie ή οι νεότεροι πελάτες ενδέχεται να αγνοήσουν ένα σοβαρό σχέδιο στο κατάστημα.

Εντόπισε το target audience σου

Μπορεί να έχετε πελάτες μεσαίας και ανώτερης τάξης, μπορεί να έχετε και άντρες και γυναίκες πελάτες, μπορεί να έχετε τόσο μεγάλους όσο και νέους πελάτες…

ecofashion

Ό,τι κι αν είναι, δεν μπορείτε να πουλήσετε σε όλους. Ένα δημοφιλές απόσπασμα λέει ότι «Αν πουλάτε σε όλους, δεν πουλάτε σε κανέναν». Ακόμα κι αν έχετε μια ποικιλία στους αγοραστές σας, έχουν κάτι κοινό – και ως αποτέλεσμα, κάθε άτομο με αυτές τις κοινές δυνατότητες είναι πιθανώς το κοινό που στοχεύετε.

Γιατί είναι σημαντικό το να προσδιορίσετε ποιό είναι το κοινό που στοχεύετε; Σκεφτείτε το ως ένα στενό σας πρόσωπο… έναν συγγενή και κάποιον άγνωστο σε εσάς. Ποιο από αυτά τα πρόσωπα θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε και να πείσετε καλύτερα; Υποθέτω ότι τον συγγενή σας… κάποιον που γνωρίζετε τον χαρακτήρα του, τις τάσεις του και πως λειτουργεί.

Το ίδιο ισχύει και για τους αγοραστές σας. Αν καταλάβετε ποιοι είναι, θα προσαρμόσετε τις παροχές σας στις προσδοκίες τους και αμέσως θα έχετε επαναλαμβανόμενους και ικανοποιημένους πελάτες.

Up-Selling

Το Up-selling είναι η τεχνική πώλησης σε κάποιον που μόλις έκανε μια αγορά. Στοχεύει σε παρορμητικές αγορές και έχει 2 διαφορετικές τακτικές, βασισμένες σε διαδικτυακά καταστήματα και φυσικά καταστήματα.

universal clothes
  • Φυσικά καταστήματα

Ο τρόπος επίτευξης του up-selling σε φυσικά καταστήματα έχει να κάνει με τον τρόπο που εκθέτετε τα προιοντα σας. Δεν χρειάζεται να μιλήσετε στον αγοραστή και να τον παροτρύμεται να αγοράσει κάτι έξτρα… μπορεί να είναι ενοχλητικό. Αντ’αυτού, τοποθετείστε μερικά αξεσουάρ κοντά στο ταμείο.

Όταν ο πελάτης περιμένει τη συσκευασία των ρούχων του, την απόδειξή του ή τα ρέστα του, βλέπει μια ποικιλία «μικρών» πραγμάτων όπως βραχιόλια, περιδέραια, δαχτυλίδια, ζώνες, κάλτσες, πορτοφόλια, καπέλα, κολόνιες και άλλα αξεσουάρ που μπορεί να συνδυάσει μετα ρούχα που έχει ήδη αγοράσει, οπότε μπορεί να αγοράσει κάτι επιπλέον.

 

  • E-shops

Στα ηλεκτρονικά καταστήματα, η τεχνική του up-selling μπορεί να εφαρμοστεί μέσω της “thank you page”. Μετά από μια αγορά ή πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, μπορείτε να προσθέσετε ένα μήνυμα που θα προτείνει, άλλα πιθανά ρούχα ή αξεσουάρ που μπορούν επίσης να ταιριάξουν με αυτά που ο πελάτης έχει ήδη αποφασίσει να αγοράσει.

Εάν έχετε ένα καλό σύστημα, μπορείτε ακόμη και να δημιουργήσετε αυτό το μήνυμα, προτείνοντας άλλα πράγματα βάσει του συγκεκριμένου προϊόντος που αγοράστηκε. Διαφορετικά, μετά από ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς στη thank you page, μπορείτε να προσθέσετε κάτι όπως: άλλα άτομα είδαν επίσης … συνιστώντας άλλα δημοφιλή προϊόντα – τα οποία μπορούν επίσης να έχουν τις κριτικές των πελατών τους κάτω από αυτά.

Τελευταία Νέα

4 Συμβουλές Για Να Αυξήσετε Τις Πωλήσεις Των Ρούχων Σας

facebookinstagramyoutube  Όταν μιλάμε για τη βιομηχανία ρούχων, έχουμε να κάνουμε με μια αγορά με μεγάλη ζήτηση και χρειάζεται να παρέχετε κάτι ιδιαίτερο για να αυξήσετε την αξία σας στην αγορά. Έτσι, περιεργαστήκαμε προσεκτικά την κατάσταση και είμαστε εδώ για να σας...

How to Start a Clothing Store in 2021

facebookinstagramyoutube  The reality of 2021 has been changed and on pace with that so have the markets in any niche. Similarly, the clothing industry is a hard field and aspiring cloth store owners have to start their journey with a strategy that can set them apart...

How to Start a Clothing E-shop in 2021

facebookinstagramyoutube  In 2021, the online industries are some extremely boomed ones, with clothing e-shops being also too competitive. In that field, a certain way to success is a strategy. A proven procession that can lead your actions and give you some basic and...

How To Find The Ideal Supplier

facebookinstagramyoutube  When it comes to shops and clothing stores, suppliers are the individuals who secure the main thing, the products, and they also are persons in common communication with the proprietor. Based on this, we created the ultimate list composed of...

Identify Your Target Fashion Buyers And Control Their Psychology

facebookinstagramyoutube  A vital factor for the success of your clothing store - either physical or digital - is the way you have control over your customers. The main issue is to identify your target customer… to learn who are you selling to… and afterward how to...

Market Your Clothes Shop As A Professional

facebookinstagramyoutube  As far as its marketing is concerned, the clothing industry is highly affected by circumstances and different seasons. In the reality of 2021, there have been developed effective marketing tactics that can skyrocket your traffic and sales....

The Ultimate Guide for Standing Out in the Clothing Market

facebookinstagramyoutube  New shop owner? An existing owner who wants to improve his shop’s performance or a clothes store owner who is facing difficulties? Whatever your situation is, with this simple and informational guide you will discover the secrets that can...

Κάντε το επόμενο βήμα για το φυσικό ή ηλεκτρονικό σας κατάστημα!

Σχετικά Άρθρα

4 Συμβουλές Για Να Αυξήσετε Τις Πωλήσεις Των Ρούχων Σας

facebookinstagramyoutube  Όταν μιλάμε για τη βιομηχανία ρούχων, έχουμε να κάνουμε με μια αγορά με μεγάλη ζήτηση και χρειάζεται να παρέχετε κάτι ιδιαίτερο για να αυξήσετε την αξία σας στην αγορά. Έτσι, περιεργαστήκαμε προσεκτικά την κατάσταση και είμαστε εδώ για να σας...